Učesnici studijskog putovanja iz Rusije, Moldavije i Ukrajine u posjeti našem Kantonu - 19 November 2014 - Goražde
Main » 2014 » November » 19 » Učesnici studijskog putovanja iz Rusije, Moldavije i Ukrajine u posjeti našem Kantonu
16:18
Učesnici studijskog putovanja iz Rusije, Moldavije i Ukrajine u posjeti našem Kantonu

Regionalni centar za okoliš/životnu sredinu za Centralnu i Istočnu Evropu (REC) organizuje studijsku posjetu za učesnike iz Rusije, Moldavije i Ukrajine pod nazivom ''Izgradnja saradnje i povjerenja između NVO-a, škola, općina i medija u zemljama koje su doživjele konflikt.''

U okviru studijske posjete organizovana je i posjeta našem Kantonu, tačnije Općini Foča u Federaciji BiH gdje je danas održan radni sastanak sa učesnicima studijskog putovanja.

Učesnici pomenutog sastanka, pored predstavnika Općine Foča, te Foča u F BiH  bili su i predstavnici Općine Goražde na čelu sa načelnikom dr. sci. Muhamedom Ramovićem koji su ovom prilikom predstavili svoje projekte/rezultate saradnje sa drugim općinama iz regiona.

Goste i sve prisutne, između ostalih, pozdravio je i načelnik Općine Goražde dr.sci. Muhamed Ramović koji im je najprije poželio dobrodošlicu, te dao više informacija o samoj Općini Goražde, o tome kako je Goražde bilo među najrazvijenijim gradovima u državi prije rata, te na koji način se Goražde razvija poslije rata. Načelnik je u svom obraćanju također istakao značaj tolerancije i suživota u izgradnji bolje budućnosti.

U nastavku sastanka gosti učesnici studijskog putovanja imali su priliku razgovarati sa načelnicima pomenute tri općine o njihovim iskustvima na polju međusobne saradnje i povjerenja, zajedničkim projektima na kojima surađuju, te projektima koje planiraju realizovati u budućnosti.

Jedan od važnih ciljeva studijske posjete jeste da se učesnicima predstave svi pozitivni primjeri iz prakse i implementirani projekti koji se tiču uspostavljanja međusobne saradnje među općinama u regionu.

 

gorazde.ba

Category: Goražde | Views: 139 | Added by: gorazde




comments powered by Disqus